• وبلاگ : يك
  • يادداشت : ' كليد اسرار ' ما كجاست؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ايراني 

    سلام

    من چند تا رفيق سني دارم و در مورد گفته هاي شما مبني بر بي روسري نداشتن و سني بودن باهاشون صحبت كردم. بهم خنديدن و گفتن كه: كذب محضه شاسكول!

    پاسخ

    سلام! آيا در شيعه حجاب اين گونه است که در تهران رعايت مي شود؟! در مورد سني ها هم بگويم که ما دم خروس را باور کنيم يا قسم حضرت عباس را!!! / به آن سني ها و بقيه هم بگو اين حرفهاي بي ادبي را نزنن، زشته!!! ممنون
    + سام 

    كليد اسرار را آن وقت بياب

    كه به دور از هر آنچه كه رنگ دنيا به خود گرفـته

    با حـالتـي شرمسار از عملت در بـرابــر احســان

    بي حدش سر بر آستانش نهاده اي و ناله العفو

    سر ميدهي. از آنچـه كـرده اي خجـلت ميـكشي

    از آن همه لطف و كرم، از آن همه پرده پوشي بر

    عمالت، از آن همه...

    و تو در مقابل چه كرده اي؟

    آيا جز گناه و سر پيچي و عصيـان با ختود چيـزي

    همراه داري؟

    پس آن نكن كه گر به اينجارسيدي چنين حالتي

    داشته باشي.

    ان شا الله كه شما در آن

    هنگام سربلنديد

    پاسخ

    سلام! ما همه نيازيم ولي باز هم ناز مي کنيم!!!! ممنون

    سلام

    مطالب بسيار جالبي بود. خدا خيرت بده. من شخصا از اين سريال متنفرم

    پاسخ

    سلام! تنفر که نه ولي خوب نيست. ممنون

    سلام عليكم

    ممنونم كه به فصل انتظار سر زدين و نظرتان را ارسال فرمودين

    موفق و مستدام باشيد

    پاسخ

    سلام! خواهش مي کنم. اي کاش شما هم نظرتون رو ارسال مي فرموديد نه تشکر را! ممنون
    سلام
    من هم با چند بار برخورد با اين مجموعه برام جالب بود اين بزرگ کردن جنبه هاي فردي معنويت
    يک طور غريبي بوي سکولاريزيسيون ميده
    همين!
    پاسخ

    سلام! کشته اين "همين" هاتيم جناب سيرگيجه!!!! / به نظرم درسته

    سلام

    مطلب خوبي بود

    خوشحال ميشم به وبلاگ من هم سر بزنيد

    يا علي

    پاسخ

    سلام! خواهش مي كنم! خوشحال نشوي! مهم اين است خوانده شود هر كس خواند فرق ندارد!!!
    سلام
    تركيه الان بين مسلمانان جايگاه خوبي داره؟
    اما در مورد فيلم
    ظاهرا صدا و سيمايي ها فكر مي كنند اگر آنچه خود داريم از بيگانه تمنا كنيم بيشتر به مذاق مخاطب خوش مي آيد.
    پاسخ

    سلام! جايگاه يک کشور بين مردم بقيه کشورها، امري لحظه اي نيست که به سادگي ارتقا يابد. ولي اين جايگاه براي ترکيه در مسير ارتقا قرار دارد/ بله! درسته! اين از خاصيت آن هاست که انگار خجالت مي کشند عقيده شان را در فيلم ابراز کنند!

    سلام

    من اين سريال رو نگاه كردم چند بار. كار تر و تميزي نيست كه بشه اسمش رو گذاشت سريال. اما هر بار هم كه نگاهش كردم، يه تلنگري به من وارد شده و در همين حد، ازش خوشم مياد. به عنوان يه خانوم شيعه مذهب، و كسي كه حجاب رو دوست داره (هر چند چادري نيستم و موهام هم كاملا پوشيده نيست) ، بايد بگم كه اصلا حس نكردم كه به نوعي داره سني بودن رو بهم القا ميكنه. خيلي از سريالهاي بسياز زيباي خارجي هست كه خدا رو تبليغ مي كنند اما مسيحي هستند و ما ايراني ها هم خيلي دوستشون داريم.

    يعني اگه يه فيلمساز شيعه همچين موضوعاتي رو با چند تا خانوم محجبه مي ساخت، همه چيز درست ميشد؟

    هر بار كه اين سريال رو ديدم، ‏با خودم گفتم كاش ايران هم اينطوري بود. كه من با روسري، راحت كنار كسي كه روسري رو نمي پسنده، حضور مي داشتم.

    پاسخ

    سلام! همين کار که تر و تميز نيست، با استقبال خوبي مواجه شده. حالا اگر ما بياييم و کاري تر و تميز بسازيم، ببينيد چه مي شوذ! / نکته: سيل گرايش به اسلام در غرب که مطلع هستيد. سني ها با روش هاي مختلف از جمله همين فيلم ها، بيشتر اين تازه مسلمان ها را جذب مي کنند. چون اگر عقايد خود در مورد زيارت و شفاعت و خلافت بعد از رسول را بگويند، که کسي بهشان نگاهي نمي اندازد! با همين تبليغات به وجود معنويت در مذهبشان تاکيد مي کنند/ خدا که مشترک بين همه اديان است ولي همان مسيحي ها به "تثليث" اشاره اي نمي کنند تا افرادي مثل من و شما همچنان از فيلم خوشمان بيايد! / مشکل فقط اين نيست که خانوم هاش چيزي سرشون نيس! مشکل اينه که از داستان هاش معمولا چيز جالبي نداره و خيلي عاديه. در صورتي که ما داستان هايي از ائمه يا شاگردانشان و علماي خودمان داريم که صدها برابر از آن بهتر است. / همان طور که در متن گفته بودم شما هم تحت تاثير فيلم قرار گرفته ايد و ببينيد اين فيلم تازه مسلمان ها را چقدر عاشق سني ها مي کند!!!! تازه! نگه الآن حضور نداريد! اصلا مي گن و مي بينيم جامعه طوري شده که اون هايي که روسري رو نمي پسندن سختشون شده! و روسري ها راحت تر شدن!!! از اظهار نظرتون ممنونم
    باسلام.باهمه مطالب شماخيلي موافقم.حرفاتون واقعا حقه.موفق باشيد
    پاسخ

    سلام! اين که شما با همه مطالب من موافقيد، يه ذره متعجبم کرده!!!! ممنون

    سلام . عرض ادب و احترام. در مورد پخش فيلم ، كه فكر ميكنم بازم خوبه ..... ولي در مورد اينكه ما موضوع زياد داريم براي پرداختن بهش و ساختنش .البته حق با شماست. انشالله حضرات هنرمند كشورمون بيشتر بهش بپردازند. فعلا انگشت شمارند فيلمسازهايي كه كار ارزشمند ميسازند...........

    به اميد دستهاي ياريگر مهدي فاطمه(عج)

    <*پاسخ مدير*>ُسلام. من نمي گم پخشش بده، مي گم پس "کليد اسرار" ما کجاست؟!؟!<*تاريخ پاسخ*>10/30/2008 3:49:21 PM
    + داوود! 

    با سلام خدمت جناب آقاي هاشمي زاده...
    در ابتدا پوزش مي خواهم که نوشته من هيچ ربطي به نوشته جديد شما ندارد اما از آنجا که گمان مي برم به صفحه يادداشت نوشته متاخر خود بيشتر واکنش دهيد يادداشتم را در اين صفحه مي نويسم.
    من پيش از اين براي نوشته شما درباره گلشيفته فراهاني دو بار در زمان هاي مختلف نظر (کامنت) نوشتم. و هر بار بررسي کردم که آيا نظرم ثبت شده است يا نه.
    و البته ثبت مي شد ودر دسترس بود. اما هنگامي که براي خواندن پاسخ شما به صفحه يادداشت ها مراجعه مي کردم مي ديدم که نظرات من حذف شده است. (گمانم که شما مرا با "داود" اشتباه گرفته بوديد حال آنکه من نظراتم را براي شما با نام "داوود!" مي نوشتم و مي نويسم)
    من در اينجا قصد انگيزه خواني و اتهام زدن به شما را ندارم و اميدوارم که مشکل به وجود آمده فني بوده باشد.البته شما مختاريد هر کار که مي خواهيد براي وبلاگ خود انجام دهيد و هرچه که دل تنگتان مي خواهد بنويسيد. حتي من به شما در برخورد با نظرات و يادداشت هاي ديگران براي نوشته هاي خود نيز حق مي دهم. اما من به لحاظ شخصي از شما انتظار ديگري داشتم و دارم.
    ان شاءالله که از اين پس نيز نوشته اي شما را بخوانم و مجالي براي بحث و آموختن از يکديگر فراهم باشد.
    التماس دعا...

    پاسخ

    سلام آقاي داود! يا داود. از توجه شما نهايت سپاس را دارم و از حقيقتا متشكرم. دليل عدم نمايش دو نظر قبلي شما، فني نيست بلكه با توجه به نوع نظرات شما، فكر مي كنم نظرات شما بايد همراه با جواب بنده در معرض ديد قرار گيرد تا خوانندگان به جمع بندي صحيحي برسند. فرصت نشده جوابي برايشان بنويسم. ان شاالله تا 12 ساعت آينده جوابي مرقوم مي شود و يه نمايش در مي آيد. شايد در اين وبلاگ به عقيده برخي ها نياز به اين كارها نباشد،‏ ولي معتقدم بايد درست كار كرد،‏ چه وبلاگي با يك بازديد چه با هزار بازديد. باز هم ممنون