سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام!

اگر به نوع لباس زنان بازیگر از سال های دهه 60 تا امروز دقت کنیم به نکات جالبی می رسیم.

در آن سال ها زن ها با مانتوهای بلند و گشاد به همراه مقنعه در فیلم حاضر می شدند . گذشت و گذشت تا کم کم مانتوها کوتاه تر شدند تا الآن مانتوهای رنگارنگ و تا بالای زانو در تلویزیون به وفور رویت می شوند. مقنعه ها هم سرنوشتی مشابه داشتند به طوری که یواش یواش تبدیل به روسری شدند و جدیداً هم روسری ها تبدیل به شال !

از طرفی دیگر همان طور که در احکام اسلام وجود دارد پوشاندن گردی صورت (اگر این گردی بدون آرایش باشد) برای زن ضرورتی ندارد  و قسمت های دیگر سر باید پوشانده شوند ولی گویا فقهای (!) صداوسیما این حکم را رد کرده اند که اکثر بازیگران زن، زیرچانه و گردن شان پوشیده نیست! این بی حجابی به امری عادی تبدیل شده است،‏ و خدا می داند چه مضرات و خطراتی عادی شدن یک حرام در سطح جامعه بر جای می گذارد. حضرت علی (علیه السلام)‏ می فرمایند: لعنت خدا بر کسی که گناهی را برای مسلمانان عادی کند.(این مضمون حدیث بود)

اگر امروز به زنی تذکر دادید که زیر چانه را هم بپوشاند چون پوشاندن زیرچانه مانند مو واجب است ولی او به سریال های صداوسیمای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت آن ها هم همین طورند، ‏تعجب نکنید!!!

این روند ترویج بدحجابی و بی حجابی ، که گویا کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده به اجرا درآمده است، باعث خسارات جبران نشدنی به جامعه شده است به نحوی که الان نوعی لباس و پوشش در تلویزیون به حالت عادی درآمده است که روزگاری همین چندسال پیش اگر در جامعه حاضر می شد، به عنوان منکر از او یاد می شد. اگر تلویزیون با همین روند ادامه دهد،‏خدا می داند باید منتظر ملاقات چه چهره هایی در صداوسیمای خودمان باشیم؟!!!

خدا عاقبتمون رو به خیر کنه!

پانوشت:

1. می خواستم چندتا عکس از این بدحجابی ها بذارم، گفتم شاید درست نباشه!!!

2. خوشحال می شم نظرتون رو بدونم


[ شنبه 87/4/8 ] [ 4:10 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 503687