سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام! از زمانی که دکتر احمدی نژاد به ریاست جمهوری رسید، یکی از درخشان ترین دوران سیاست خارجی انقلاب به وقوع پیوست. دکتر که با ابراز نظرات امام خمینی (ره) و رهبری انقلاب، پایبندی خود به ولایت فقیه را به نمایش می گذاشت، آشوب و سروصدای زیادی در دنیا ایجاد کرد. به عنوان مثال می توان طرح مسئله هولوکاست و حذف اسرائیل را نام برد که اظهارنظر دکتر در حقیقت، نظر امام خمینی (ره ) و رهبری است.

از سروصدا کردن رسانه های دنیا که در دست یهودی هاست، نه تنها متعجب نشدیم، که در دل شاد هم شدیم چون فهمیدیم دکتر به هدف زده که این گونه "دارن خودشون رو خفه می کنن!" ولی آن موقع متعجب شدیم که برخی داخلی ها و حتی برخی مدعیان انقلاب(!) نیز از مرور نظر امام خمینی (ره)‏مبنی بر حذف اسرائیل  برآشفته شده بودند.

حالا گذشته ها گذشته و ان شاالله که اون ها درس شدن ولی همین چند روز پیش رهبری با سفرا دیدار کردند، به نکات جالبی اشاره کردند. ایشون در جایی از صحبت هاشون فرمودند:"این تفکر که نبود چالش به معنای آرامش و بهره مندی از منافع تصور شود، تفکر صحیحی نیست، زیرا در یک عرصه هماوردی عظیم جهانی مبتنی بر منطق زور، وجود چالش برای نظام اسلامی و ملت ایران که خواهان استقلال رأی و حرکت براساس اصول است، طبیعی و نشان دهنده پیشروی نظام اسلامی است."

 نظرهای دکتر احمدی نژاد که نظرات ولی فقیه بود. ولی فقیه هم لزوم اجرای آن را متذکر شدند. یاد اون شعری افتادم که می گه:" آفتاب آمد دلیل آفتاب" حالا دلم می خواد ببینم کی جرأت می کنه خودش رو ملتزم به ولایت فقیه بدونه ( که در انتخابات هم می خواد نامزد بشه!) و سیاست فعّال و رو به جلوی دولت نهم رو تقبیح کنه !

البته بعضی ها که ...!

 

بعد نوشت: در جشنواره طلیعه ظهور در غرقه وبلاگ های مهدوی در خدمتتان هستیم.


[ یکشنبه 87/5/20 ] [ 4:24 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 503706