سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بسم النّور

سلام! امروز روز ملّی فناوری هسته ای است و همه سعی کردند جشن بگیرند! هر سازمان و موسسه و شرکت و مرکز و ... که می رفتی یا از نزدیکی اش، رد می شدی یه جوری شادی شون رو ابراز کرده بودن! چراغونی،‏ پلاکارد، توزیع شیرینی( البته به رنگ زرد !). ولی من وقتی هر کدوم از این ها رو می دیدم،‏ خنده ام می گرفت!

باور کنید عقلم تکون نخورده (!) ولی بدجوری خنده ام می گرفت! پیش خودم می گفتم ببینید چه کس هایی می خواهند یه جوری به مردم شادی هسته ای، القا کنند. (توجه فرمایید: القا) انگار یادشون رفته که همون موقعی که بعضی ها انرژی هسته ای ( که امروز برای این ها عزیز شده) رو داشتند با قطعات هواپیما معامله می کردند و داوطلبانه تعلیق می کردند و مراکز تحقیقاتی رو هم تعطیل می کردن (و البته همه این ها ساکت بودن)، همین مردم بودند که با تسلّط کامل بر تمامی تحلیل و تفسیرها و علم بر تمامی جنبه های اقتصادی، اجتماعی ، علمی و ‏سیاسی انرژی هسته ای، مقتدارانه فریاد زدند: ((انرژی هسته ای حق مسلّم ماست)) و برای این سردادن این شعار از هیچ حزب یا گروهی کسب اجازه نکردند و تا هر موقع هم که لازم ببینند اعلام می کنند ( هر چند به نظر می رسد این شعار همانند شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی،‏جاودانه شده است.)

می خوام بگم مردم ما بسیار باهوش تر،‏فهمیده تر و فهیم تر از این چیزی است که برخی ها فکر می کنند ،‏این کلمات تعارف نیست عین واقعیت است. وقتی امام خمینی(ره) مردم این زمان را با مردم هم عصر رسول الله(ص) یا علی ابن ابیطالب(ع) یا حسین بن علی(ع) مقایسه می کند،‏ الکی که نیست. امام این مردم را می شناخت و در مورد آن ها سخن می گفت. امام(ره) که اهل تعارف نبود.

و یا چه زیبا فرموده است حضرت آقای خامنه ای(حفظه الله تعالی) که: "هر کس فکر می کند مردم عوام اند، خودش عوام است."

پس بهتر است برخی مسئولان و دست اندرکاران نظام( در قوای سه گانه یا مجمع یا ...) سعی نکنند خود را جلوتر از مردم یا هدایت کننده مردم نشان دهند،‏ بلکه سعی کنند دنباله رو مردم باشند تا از مردم عقب نمانند و یا حداقل چوب لای چرخ حرکت مردم نذارن.

*****************************************

پ.ن: خیلی ممنونم! حتّی شما دوست عزیز! با نظرهاتون دلگرم نمودید.

پ.ن: باید ببخشید که تاریخ به روز کردن دیر شد. موضوع و مطلب بود، فرضت نبود. هر روز که می گذرد مطلبی در نظرم هست ولی اگر فرصت نشه مطلب هم ...


[ سه شنبه 87/1/20 ] [ 5:35 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 59
کل بازدیدها: 503718