سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

آب شیرین نخواستیم! ما که نسل اندر نسل آب شور خورده ایم، چند سال دیگر هم روش! تو کام ما را تلخ نکن! آب شیرین نخواستیم. 
مگر به تو رای دادیم که آب شیرین شود یا یارانه ها را هدفمند کنی یا مفسد اقتصادی برایمان بگیری! به خیابان پاستور فرستادیمت تا مطیع ولی فقیه باشی. مطمئن هم بودیم اگر این طور باشی، بقیه اش حل است. بیشتر از آن چه که فکر کنی مطمئن بودیم.

راستی! دکتر ! خود تویی! یک هفته دورکاری؟ ما را گرفته ای؟! هنوز فرق حکم حکومتی و توصیه را نمی دانی یا خودت را به ندانستن می زنی؟! اصلا فرض می کنیم که توصیه بود. دست خط مبارک نائب امام زمان (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) را جایی به جز روی چشمانت باید قرار می دادی ؟! و البته بعد از روی چشمانت، یک کپی برابر اصل را آویزه گوشت می کردی تا دوباره آقای ما را به زحمت نیندازی. اصلا این کپی را همان زمان اعلام معاون اولی مشایی باید آویزان می کردی! بگذار راحت به فکر بحرین و لیبی و مصر و عربستان باشیم.

آمدی هیئت دولت و گفتی تبعیت می کنی و مطیع هستی و سرباز، خوشحال شدیم. به شما علاقه داریم اما باید بگوییم اگر بازوی ولایت هستی، از توفیق و لطف خود ولایت است. گفتی: هر رهبر و مدیر جامعه‌ای نیز نیازمند بازوان پرتوان است، اولا این حرف ها در این روزها معنای خوبی ندارد، حس بدی به آدم می دهد، دوما اگر الان شما بازو شده ای نه فقط به خاظر توانایی خودت که به خاطر ظرفیت و بصیرت و فهم مردم است که این بصیرت هم مدیون ولی فقیه است.

سرباز واقعی می داند اگر حکم را به او نمی دانند و او لایق شمرده نمی شد، بازویش وبال گردنش بود نه مایه افتخارش! پس به این بازو بودنت مغرور نشو. از ما گفتن بود!!!

واقعا دوست دارم موفق باشی


[ دوشنبه 90/2/12 ] [ 11:41 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 501717