سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام امروز رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران دستگاه دیپلماسی دولت جسله ای داشنتد که سخنان بسیار و قابل تاملی رو بیان کردند.
اولا اگر لحن و نوع بیانات ایشون در دوران دولت نهم رو به یاد بیاریم ، به راحتی متوجه می شیم که مدت هاست اون نوع بیان رو درباره دولت ندارند و متاسفانه دولت از انتظارات طرفداران واقعی و توقعات رهبری خیلی عقب افتاده و دور مونده.
ولی یک عبارتی رو رهبری در بیانات امروزشون دوبار تاکبد کردند (که فکر می کنم که برداشتی که از اون عبارت میشه، نشانه خوبی از وضعیت عمومی دست اندرکاران دستگاه دیپلماسی به دست نمیده) و اون هم اینکه رهبری در دوحا از صحبت هاشون تاکید می کنند که به وعده های صادق الهی حسن ظن داشته باشید.
من فکر می کنم در دقت نظر و هوشمندی ایشون در انتخاب لغات و عبارات هیچ شک و شبه ای وارد نیست. پس چرا اینجا از واژه ایمان به وعده های صادق الهی استفاده نکردند و دوبار فرموده اند : حسن ظن داشته باشید؟!

حضرت امام خامنه ای

گویا رهبر معظم انقلاب با کنایه می فرمایند اگر ایمان ندارید، لااقل حسن ظن داشته باشید! 
انشاالله که برداشت من درست نباشه و اعضای تیم دبپلماسی دولت عدالت محور، که در برخی زمینه ها کارنامه درخشان و طلایی از خودش به جا گذاشته، بتونه در این بیداری اسلامی هم وظیفه خودش رو عمل کنه و مدیون خانواده های شهدا و خانواده های مردم انقلابی کشور عزیزمون نشه انشاالله


[ پنج شنبه 90/10/8 ] [ 12:57 صبح ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 500664