سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

یا هو

سلام! این روزها اصلاح طلبان برای فرار از پرداختن به شکست های پیاپی خود، در انتخابات های مجلس هفتم،‏ ریاست جمهوری نهم،‏ شورای شهر سوم و مجلس هشتم،‏ اقدام به کار همیشگی خود یعنی فرار به جلو می کنند.

این افراد که در کسب کرسی های مجلس شکستی فراموش نشدنی را متحمل شدند، برای تغییر فضای ذهنی جامعه،‏ اقدام به ایجاد بحث انتخابات ریاست جمهوری دهم می کنند و به گونه ای سخن می پراکنند(!)، که گویا برنده بلامنازع خواهند بود.

بهترین گزینه دوم خردادی ها، سید محمد خاتمی است که البته با هزینه کردن ایشان در انتخابات مجلس هشتم، کاملاً دست خالی شده بودند. به عنوان مثال آقای خاتمی در شهر یزد (یعنی شهر زادگاه و شهر پدری اش)، از کاندیدایی در انتخابات مجلس هشتم حمایت کرده بود که در عین ناباوری همگان آن نامزد رای نیاورد و آبروی آقای خاتمی هم رفت!

پس برای ورود مجدد ایشان نیاز شدیدی به صحنه سازی ها و به نوعی جلب توجه افکار عمومی جامعه احساس می شد. ایشان هم برای تدارک این ورود مجدّد، در گیلان سخنان عجیبی بر زبان آورد و نظرات بی بی سی و سی ان ان و ... را به عنوان واقعیات حال حاضر دولت ما بیان نمود و گفـت: امام چه می‌خواست و منظورش از صدور انقلاب چه بود؟ این که ما اسلحه بگیریم و در دیگر کشورها انفجار ایجاد کنیم و گروه‌هایی درست کنیم که در دیگر کشورها خرابکاری کنند؟ و یادآوری کرد که: امام خمینی(ره)‏با اسلحه در دست گرفتن و تبلیغ انقلاب با اسلحه مخالف بوده است(!).

با این جملات که بر هر فردی غلط بودنش واضح بود،‏ پروژه بازگشت خاتمی کلید خورد. این جملات با واکنش های پیش بینی شده ای از دوستان اصولگرا همراه بود و دوم خردادی ها، این انتقادات و واکنش ها را تخریب خاتمی و یا فوبیای خاتمی تعبیر کردند تا با مظلوم نمایی، بتوانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند.

 برخی پا را فراتر گذاشتند و تجمع افراد در نمایشگاه کتاب اطراف خاتمی را نشانه محبوبیت او اعلام کردند و در حالی که ذوق زدگی از سر و رویشان می چکید، اضافه کردند:آقای خاتمی که به نمایشگاه رفته بود، چنان سالن به هم ریخته بود و مردم برای استقبال و دیدنش هجوم آورده بودند که سیستم نمایشگاه به هم ریخت. ( معلوم نیست منظورش از به هم ریختن چیست؟ نکند منظورشان تکان خوردن دیوار بین غرفه هاست؟! تازه! اگر این تعداد باعث ذوق زدگی شما است، اگر به تعداد افراد استقبال کننده از احمدی نژاد در هر استان، مردم می آمدند چی کار می کردید؟ جان به تنتان باقی می ماند؟!؟! )

سید محمد خاتمی

حالا حرف چیه؟! می خواهم بگم که از آقای خاتمی تقاضا می کنیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند تا رای نیاورد و همین یک ذره آبروی سیاسی خود را نیز بر باد دهد تا دیگر دوم خردادی ها، جام زهر خداحافظی را تا انتها سر کشیده باشند.

همان اتفاقی که فکر می کردیم پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم و پنجم شدن معین ( که با حمایت مستقیم خاتمی نامزد شده بود) اتفاق بیفتد ولی بر ما ثابت شد که این ها روشون زیاده !!!

 


[ شنبه 87/2/21 ] [ 5:24 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 503716