سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام خدمت تمامی دانشجویان عزیز

روز مهندس مبارک

برای دانلود فایل جزوه درس مدیریت پروژه اینجا کلیک کنید

ali.hashemizadeh@gmail.com

09127468781

موفق باشید


[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 3:0 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

گفت حالت چطور است؟

گفتمش عالیست

مثل حال گل

حال گل در چنگ چنگیز مغول!

(قیصر امین پور)


[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 12:52 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

چند وقتی است جمعه ها غروب دلم نمی گیرد

می میرد


[ شنبه 91/3/20 ] [ 10:37 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام عید غدیر مبارک. امروز تیم ملی فوتبال بازی رو به کره جنوبی باخت و مدال برنز گوانگ ژو رو هم از دست داد و بازیکنان تیم هم مدعی شدند: برای موفقیت در آینده باید بهتر برنامه ریزی کنیم. من نمی دونم این آینده در فوتبال کی می رسد؟!؟

بسکتبال، والیبال، هندبال و حتی قایق رانی ما که تیمی هم هستند، موفقیت ها و مدالهای خوبی کسب کردند اما امان از دست این فوتبال!!!

فوتبال در ایران قطعا پرهزینه ترین، پرحاشیه ترین و کم نتیجه ترین ورزش حرفه ای است. به نظرم اگه به جای این همه هزینه در فوتبال، هزینه های اون رو نصف کنند و نصف هزینه هاش رو در ورزش های پایه مثل دو و میدانی و ژیمناستیک خرج کنند، خیلی نتایج بهتری می گیریم.

اگر هم مردم زیاد به فوتبال توجه می کنند و به اون علاقه دارند، چون زیاد روش تبلیغات شده است و مردم فوتبالیستها و حاشیه هاش رو می شناسند. اگر روی هر ورزش دیگه ای هم سرمایه گذاری کنیم، همین طور می شه. مثلا کدوم یک از مردم ما تیم ملی دو و میدانی ما رو می شناسند در صورتی که اگه به این ورزش توجه بشه و با ایجاد جذابیت و علاقه بین مردم، متقاضی برای این ورزش زیاد بشه، مدال های زیادی از این ورزش ها می توان گرفت.

مثلا وزنه برداری رو در نظر بگیرید. وقتی حسین رضازاده مدال گرفت و مشهور شد، حالا همه مردم مسابقات وزنه برداری رو دنبال می کنند و ازش لذت می برند.

حالا اگه همین کار برای دو و میدانی و ژیمناستیک هم بشه، فواید زیادی داره که یکی اش، مدال های آسیایی و المپیک است.


[ پنج شنبه 89/9/4 ] [ 4:48 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
ساعت از 20 گذشته ولی رتبه های ارشد اعلام نمی شه!
انشالله اگه من رتبه خوبی نیاوردم اصلا هیچوقت نشون نده!!!
[ جمعه 89/2/31 ] [ 8:29 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام! می دونم این وبلاگ نیمبند خیلی وقته که به روز نمی شه و حسابی داغونه
ولی چه کار کنم؟! مثلا دارم برای ارشد می خونم!
پس مطمئنم شما هم قبول دارید بهتره به کنکور برسم
ولی قول می دم حسابی درس بخونم و بعد از کنکور هم یه سر و سامونی به این وبلاگ متروکه شده(!) بدهم
البته شما هم قول بدید برام دعا کنید


[ پنج شنبه 88/7/16 ] [ 8:6 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام! الآن بیش از دو ماه از


[ پنج شنبه 88/6/5 ] [ 4:19 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام! میدونستم باید مواظب باشم تا احساسی وبلاگ نویسی نکنم تا دچار وبلاگ زذگی نشم. وبلاگ زده که بشی،اولش هفته ای یه بار به وبلاگت سر می زنی،‏یه بار درمیون هم به روزش می کنه. هفته به هفته فاصله بین سر زدن و به روز کردن زیاد می شه تا جایی که وقتی قسمت نظرات وبلاگت رو چک کنی، تقویم چند ماه قبل رو نشون می ده. دوستان آشنا یا ناآشنا از عید و شهادت و انتخابات و ... همه رو تبریک گفتن و ... من هم همین جوری شدم ولی وبلاگ زده نشدم ها!!!  ایده و انگیزه و حرف برای زدن زیاد بود فقط وقت نبود.

حالا! الغرض! از اغتشاشات بگیرید تا اتخاب مشایی! از بمب هسته ای تا اوستیای جنوبی! از مسلمانان چین تا شهادت بانوی محجبه مصری در آلمانی،‏حرف برای زدن بود و مجال، نه!

امیدوارم از این به بعد بیشتر به این کلبه یک رقمی برسم!


[ جمعه 88/5/9 ] [ 9:59 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام! حدود چند روز پیش (اگرچهل روز فقط چند روز به حساب بیاد!) مصطفی رحماندوست مهمان دانشگاهمون بود. دیدار با او که از شعرای خوب کودکان است برایم جالب بود چون می دانستم برادرش از زمان خاتمی،‏مشاور رئیس جمهور بوده است و هنوز هست.

بهترین و به یادماندنی ترین صحبت های رحماندوست در مورد شعر معروفش یعنی صد دانه یاقوت بود.

او در مورد حال و هوای خود هنگام سرودن این شعر گفت: "در یکی از عملیات ها در محاصره دشمن گرفتار شدیم و سه روز فقط با مقدار کمی آب و غذای جیره بندی در شرایط بسیار سخت زنده ماندیم تا محاصره شکسته شد و نیروهای خودی بهمان رسیدند. آن ها از وضع غذای ما مطع بودند و مقداری کافی مواد خوراکی دنبال خود آورده بودند. آن چیزی که به ما دادند یک سبد بود که تعدادی میوه و کمپوت داخلش بود. یکی از میوه ها انار بود. من انار را برداشتم و نصف کردم. با آن تشنگی و در آن شرایط سخت، دانه های زیبای انار را دیدم و اینگونه گفتم: صد دانه یاقوت، دسته به دسته و ..."

البته بعد از این داستان از حذف شدن این شعر از کتاب فارسی دبستان انتفاد کرد و گفت: "این شعر را حذف کردند چون فکر می کردند شهرت من به خاطر چاپ شعرم در کتاب فارسی دبستان است."

داشتن این چنین شعرای خلاق و اجتماعی، برای جامعه بسیار مورد نیاز است که امیدواریم بهترین بهره ممکن از این شاعر توانا برده شود تا هنگام مرگ او پشیمان نباشیم.


[ شنبه 88/1/22 ] [ 9:57 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

مرگ بر ضد ولایت فقیه

 آیت‌الله بهجت در این دیدار، مسئولیت‌ها را امانتی در نزد مسئولان دانست و خطاب به وزیر کشور تأکید کرد: تمامی همت خود را مصروف خدمت به مردم کنید و از این فرصت که در اختیار شما قرار داده شده است برای حل مشکلات مردم و ترویج احکام الهی و جلوگیری از بروز معاصی در جامعه به کار گیرید.
آیت‌الله بهجت با تأکید بر ناظر بودن خداوند بر تمامی اعمال و رفتارها افزود:‌ از خداوند بخواهید عملکردتان به‌گونه‌ای باشد که در پایان مسئولیت احساس پشیمانی نداشته باشید.
این مرجع تقلید خطاب به وزیر کشور توصیه کرد: در تمامی کارهای خود به تقویت رابطه خود و خدا اهتمام داشته باشید و از اذکار برای حل مشکلات استمداد نمایید.
حضرت آیت‌الله بهجت در ادامه افزود: مسئولان در کارها و مشکلات به خدا توکل کنند و از او استمداد طلب نمایند. خداوند حافظ دین و این نظام است و کاری از دشمنان ساخته نیست.


[ دوشنبه 87/6/18 ] [ 9:42 صبح ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 83
کل بازدیدها: 501890