سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام

خبر این روزها: آقا به شهر ما یعنی یعنی شهر مقدس قم خواهند آمد

نتیجه: شهرداری به شدت در تکاپوست

استانداری پروژه ها را فعال کرده است

شهر هر روز تمیزتر از دیروز می شود

نماینده های قم در مجلس، شورای شهر، سازمان تبلیغات، بسیج، ....

همه با تمام توان مشغول کارند

خبر همیشگی: آقا از مکه به شهر ما هم خواهند آمد!

نتیجه: ................... (شما این جای خالی را پر کنید!)

پانوشت:

سو تفاهم نشه استقبال از امام خامنه ای (ره) و امام زمان(عج) و آماده شدن برای رسیدن به فیض حضورشان، نه تنها هیچ تناقضی ندارد بلکه در راستای هم هستند.


[ سه شنبه 89/7/13 ] [ 7:34 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

جلسه صمیمانه سه روز پیش رهبر انقلاب و دانشجویان نکات بسیار زیادی داشت اما رهبری یک جمله ای گفتند که دهان خیلی ها را باید ببندد:

دانشجویان بهترین قشرهای کشورند

به دقیق گویی و نکته سنجی رهبری که واقف هستید؟

ولی امر مسلمین جهان این سخن را فرمودند تا هر وقت اسم این قشر می آید برخی خشکه مقدسی ها یاد گناه و بی دینی و غربزدگی و ... نیفتند و این قشر تحصیلکرده را «قشر مشکل دار با نظام» ندانند.

 


[ سه شنبه 89/6/2 ] [ 10:53 صبح ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام

دیروز داشتم از مقابل محل برگزاری کنکور دانشگاه آزاد عبور می کردم،‏که دیدم وضعیت حجاب و عفاف (البته دور از محضر آقای احمدی نژاد!!) اصلا خوب نبود.

گفتم این ها که الآن دانش آموزند، اگه برن دانشگاه اون هم دانشگاه آزاد، چی می شن؟!؟!؟

اگر هم کسی بخواد امر به معروف کنه اول باید بره ازشون بپرسه که : ببخشید خانم! شما سازمان یافته هستید؟!؟!؟

پانوشت:به کجا می خواهیم برسیم؟! وضع خیلی بد شده،‏اون هم از رئیس جمهورمون!

یکی نیست بهش بگه کاری که سازمان یافته ها و سازمان نیافته ها(!) می کنند، یک نتیجه را دارد و به یک هدف می رسند

خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه!


[ شنبه 89/4/19 ] [ 11:31 صبح ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام

یک سوال ساده: مگر امروز روز شهادت حضرت امام محمدتقی(ع) نبود؟

رئیس جمهور نمی توانست سفر خود را یکروز به تاخیر بیاندازد تا مردم در روز شهادت امام معصوم برای او کف نزنند؟ تا برای رئیس جمهور در روز شهادت پسر رسول خدا گل نگذاند و شادی نکنند؟

از آقای احمدی نژاد بعید بود

البته بعد از اظهار نظر ایشان درباره حجاب و عفاف، باید دقیقتر به نظرات فرهنگی ایشان بنگریم


[ چهارشنبه 89/3/26 ] [ 10:14 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

مراسم بزگداشت امام راحل (ره) در امسال نکات بسیار زیادی داشت. چقدر خوب است دو تا از این مراسم ها که برای بزرگداشت امام(ره) برگزار شد، کنار هم بگذاریم تا درس عبرتی بگیریم و بگیرند!

برای بزرگداشت امام، دو سید حسن در دو گوشه از جهان سخنرانی کردند.

اولی سید حسن نصرالله در لبنان سخنرانی فرمود و چه خوب، امام را تعریف و تبیین نمود.

آن چه که مردم از سیدحسن نصرالله در ذهن دارند فقط تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه و رهروی در راه اسلام ناب محمدی(ص) است. ایشان به جای تبعیت از هوای نفس و توجه به خودش، به صلاح اسلام می نگرد و در این راه، سرباز خوب و هوشمند و زیرکی برای ولایت بوده است.

دومی سید حسن خمینی در مرقد امام سخنرانی فرمود و با واکنشهای گسترده اعتراضی مردم مواجه شد (که صداوسیما آن را کامل پوشش نداد و البته در اخبار ساعات مختلف، آن را حذف کردند و گویا اصلا اعتراضی مردمی وجود نداشته است!)

سید حسن خمینی در طول یکسال گذشته انواع حمایتها را از کسانی انجام داد که روز خوش ملت در 22 خرداد را به ایام سیاهی در طول چند ماه تبدیل کرده بودند و تا توانسته بودند، برای رسانه های معلوم الحال مستکبر، خوراک تهیه کرده بودند.

سیدحسن امروز فقط یک چشمه و یک گوشه از حرف دل مردم را دید و شنید. البته ایشون هر چقدر هم سعی کند آن ها را متهم به دوری از خط امام کند، نخواهد توانست. چون آن کسی که از خط امام انحراف داشته خود ایشان بوده است.

ایشان در طول یک سال گذشته، چه حرکتی در دفاع از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم داشته؟ او در جبهه ها حضور داشت و در مقابل سربازان و فرماندهان جنگ نرم که از غرب هدایت و فرماندهی می شدند جنگید یا ...؟ او که تولیت حرم امام است در 16 آذر که مردم در حمایت از امام(ره) خودشان سینه چاک کردند و جهان را لرزاندند کجا بود که الآن توقع حمایت و همراهی مردم با خود را دارد؟  و هزاران سوال دیگر

خلاصه، دو سید حسن برای بزرگداشت امام (ره) سخنرانی کردند و هر دو منسوب به امام (ره) بودند ولی مردم بصیر و هوشمند ما یکی را  به عنوان ادامه دهنده راه امام(ره) قبول کردند و نشان دادند عملکرد و موضع گیری های هر فرد بسیار مهمتر از نسب و گذشته است.


[ جمعه 89/3/14 ] [ 10:46 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سالروز رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد

مراسم رحلت امام (ره) طبق برنامه از پیش اعلام شده برگزار شد. ابتدا دکتر احمدی نژاد سخنرانی کرد و بعد نوبت به سیدحسن خمینی رسید تا خیرمفدمی داشته باشد برای شروع خطبه های نماز جمعه به امامت امام خامنه ای (حفظه الله).

 

نماز جمعه به امامت امام خامنه ای

سخنرانی سیدحسن با شعار جمعیت عزادار همراه بود و با شعارهای متوالی سعی می کردند پیام خود را به تمام خواص و علی الخصوص، خواص رفوزه شده برسانند. پس از فتنه سال گذشته، مردم توقع داشتند بیت امام(ره) بهترین موضع گیری را در حمایت از ولایت فقیه داشته باشند. اگر مردم از طریق سخنرانی ها و پیامهای امام (ره)، به اهمیت دفاع از ولایت و تبعیت از ولایت فقیه پی برده بودند، بیت امام از نزدیک و بسیار بیشتر در جریان اهمیت آن بودند و از همین جا بود که توقع بیشتر می شود و البته با انحراف، تعجب هم بیشتر می شود

که این همه سفارش امام خمینی و حاج احمد در تبعیت و اطاعت از ولایت، چرا اجرا نمی شود؟ البته اجرای این وصیت ها شاید در بین برخی خواص معطل مانده باشد ولی مردم به خوبی وظیفه خود را شناختند و با حمایت از رهبری، ایشان را در کوران جنگ نرم تنها نگذاشتند.یکی از نکات جالب مراسم امروز هم یک شعار بسیار زیبایی ب ود که در هنگام سخنرانی سیدحسن بین جمعیت در صحن مرقد امام (ره) طنین انداز شده بود: وصیت حاج احمد، پیروی از ولایت

قابل پیش بینی بود که سید حسن می خواست در سخنان خود از کسانی تجلیل کند که در مورد گذشته شان هیچ شک و تردیدی نیست اما در مورد حال فعلی شان صحبت ها و بحث های زیادی وجود دارد. ایشون صحبت هاشون رو اینطوری آغاز کرد: در کنار حرم امام(ره) از آن بزرگوار، شهدای عظیم الشان انقلاب، فرزندان امام(ره) و همه کسانی که براین جامعه حق دارند یاد می‌کنیم.

سخنرانی ایشون با شعارهای معنی دار مردم همراه بود و ایشون هرچه تلاش کرد نتوانست مردم رو راضی کند (البته نارضایتی مردم از ایشون و برخی دیگر از خواص، مربوط به یک روز و دو روز نبود که به سادگی حل بشه. این نارضایتی ها از موضع گیری های یک سال گذشته ایشون سرچشمه می گیره)

سیدحسن (که گویا فراموش کرده بود در طول یک سال گذشته چه حمایت هایی رو از جریان فتنه کرده بود و مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اونها رو از یاد نبرده بودند) حتی شعاردهندگان را متهم به انحراف از خط امام کرد «در حالی که کمتر از 20 سال از رحلت امام (ره) می گذره». (البته حتما منظور ایشون از کمتر از 20 سال، همون 21 سال هستش. البته باید از ایشون درباره رابطه 13 و 24 هم سوال کنیم که کدام بزرگتره؟!؟!!!)

التبه با فضایی که ایجاد شده بود ایشون نتونست صحبت هاش رو ادامه بده و حتی با صرفنظر از موضوع ابتدایی که مطرح کرده بود، حتی درمورد امام هم نتونست صحبت کنه  تا به یادش بماند که مردم ابتدا به تبعیت هر فرد از ولایت نگاه می کنند بعد به نسب و سابقه و گذشته وی حتی اگر آن کس، نوه روح الله خمینی (روحی فداه) باشد.

 

همراهی سید حسن خمینی با سران فتنه


[ جمعه 89/3/14 ] [ 5:14 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

جنگ نرم موضوعی است که بعد از قضایای انتخابات سال گذشته، بیشتر بر سر زبان ها افتاد و رهبر انقلاب هم بارها و بارها به آن تاکید کردند و درباره اون به مردم به خصوص جوان ها و باز هم به خصوص به دانشجویان هشدار دادند. در حقیقت ایشون در صحبت هاشون به دانشجوها در برابر این حمله، آماده باش می دادند.

برای مقابله با این تهاجم باید در ابتدا ببینیم که این جنگ چیست و ما چه اندوخته هایی برای آن داریم؟

جنگ نرم شامل هرگونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه ای است که “جامعه هدف”را نشانه می گیرد و بدون درگیری نظامی و گشوده شدن آتش، رقیب را به انفعال یا شکست وا می دارد. این جنگ، جنگ تفکرها و اندیشه هاست.

قطعا بازیگر اصلی این جنگ، رسانه های بیشمار و پر زرق و برق دشمن است که با وسیله های مختلف خود‍، از ماهواره و فیلم ها و سریال ها بگیر تا وبلاگ ها و سایت های خود در صدد این هستند که تفکر و بینش خود را آرام آرام به مردم بقبولانند و بدین وسیله مشروعیت و مقبولیت نظام هدف را زیر سوال ببرند و از آنجایی که یکی از پایه های نظام ما بر خواست مردم استوار است، با این کار لطمات اساسی و جدی به نظام وارد کنند.

برای محافظت از نظام، اولین کار تبیین فعالیت های دشمن و حتی برای برخی خوش باورها(!)، وجود چنین جنگی در این ابعاد گسترده است. جنگی که دشمن تمام امید خود را بدان بسته است چون هم امتحان کرده است و هم می داند که جنگ سخت، نتیجه ای برایش ندارد.

فعالیت بعدی می تواند واکسینه کردن و آماده کردن جوانان در برابر شبهات و مغالطه های دشمنان باشد. همان کاری که شهید مطهری انجام می دادند.

ایشان در اوج جولان دادن مارکسیست ها،‏ماتریالیست ها و بقیه مکاتب انحرافی، به بیان اعتقادات آنها می پرداخت و با منطق و استدلال آن را رد می کرد و سپس تفکر و بینش اسلامی را تبیین می فرمود. البته ایشان بارها هم خواستار مناظره مستقیم با معتقدین به این عقاید شدند که اکثر آن ها به علت عدم حضور طرف مقابل، برگزار نمی شد!

با ادامه روش شهید مطهری می توان نه تنها جامعه را در مقابل جنگ نرم بیمه نمود بلکه می توان به تفکرات و ادعاهای واهی غرب حمله و آنها را محکوم نمود.

البته نه تنها روش شهید مطهری قابل الگو برداری است بلکه کتب وبیانات ایشان نیز همچنان تازه و پر از نکات مفید است. هنوز هم پس از سی سال، کتب ایشان بسباری از شبهات جوانان را رفع می کند و پاسخ بسیاری از سوالات و ادعاهای دشمن را مطرح می نماید.

 

استاد شهید سید مرتضی مطهری

پس قطعا بهترین روش برای مقابله با جنگ نرم و حمله نرم به دشمن، توجه واقعی به روش و بیانات شهید مطهری است.

 


[ دوشنبه 89/2/13 ] [ 8:26 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام سال نو مبارک

حتما توجه کردید که در تمام سریال های امسال (و سال های گذشته!) «عروسی» یک پای ثابت در این سریال ها بوده است. ولی آیا به این هم توجه کردید که این عروسی ها چه طور برگزار می شن و بهتر بگم چطور دارن تبلیغ می شن؟!

در این عروسی ها (از عروسی سریال سیروس مقدم بگیر تا عروسی ده نمکی!) زن ها و مردها در عروسی در کنار هم و در محیطی صمیمی!!! به برگزاری عروسی می پردازند و البته ابراز شادی ! می کنند.

در تمامی این قسمت از سریال ها عروس خانم با چهره ای آرایش کرده و با روی خوش و خندان با تمامی مردها و نامحرم ها(اقلا در جلوی دوربین!) خوش و بش می کند و از میان شان به سمت سفره عقد می روند.

حالا برای بقیه سکانس ها، می گن آرایش خانم ها آرایش نیست و  گریمه ولی عروس رو هم گریم می کنید؟! زن هایی که در عروسی هستند هم بدون آرایش تشریف میارن دیگه؟ کارگردان هالو می باشد یا مردم را اینطور فرض می کند؟! چرا به این سادی شرم و حیا و حرمت ها را از بین می برید؟

این صحنه ها و فیلم ها تبلیغ برگزاری عروسی به صورت مختلط نیست؟ آیا عادی سازی این عروسی ها با بودجه بیت المال مسلمین قابل توجیه است؟

کاری ندارم در فلان شهر یا فلان منطقه این مراسم ها عادی است؛ عادی سازی و تبلیغ آن از رسانه ملی درست است؟ در این دانشگاه عمومی اسلام تبلیغ می شود یا ...؟!

پانوشت:

از آقای ده نمکی اصلا توقع نداشتم. هر چه باشد او هم سینمایی شده است!!! خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه انشاالله


[ دوشنبه 89/1/16 ] [ 7:51 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

هفته هایم از چهارشنبه آغاز می شود

و با  ماه های چهار هفته ای

ده ماه طول می کشد سالَم!


[ چهارشنبه 88/9/4 ] [ 4:48 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]

سلام! انتخابات دهم با تمام تخریب ها و افشاگری ها و بالا و پایین هایش تمام شد. وقتی با دوستان از هر طیف و دیدگاهی که صحبت می کردم حرف آخرم این بود که تلاش کنیم حضور در انتخابات حداکثری باشد وگرنه هر کس که رای آورد رئیس جمهور همه ماست و چهار سال آن قدر که در توانمان است، او را یاری می کنیم.

بحمدالله انتخابات با مشارکت بی سابقه و باورنکردنی 85 درصدی برگزار شد. مهم ترین نتیجه این مشارکت بی همتا، فارغ از فرد انتخاب شده،‏ این بود که قدرت دولت آینده در صحنه بین المللی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وقتی یک نظام حکومتی بعد از عمر سی ساله شاهد حضور اکثریت قاطع مردم خود پای صندوق های رای است، نشان از امیدواری مردم به این نظام و مقبولیت آن دارد.

ولی متاسفانه این حماسه غرورانگیز و عزت آفرین ناگهان با لجن پراکنی و کینه توزی برخی عناصر معلوم الحال، واژگون شد. آمریکا که چند وقتی است جرات صحبت های آتشین و تحریک آمیز را به خود نمی داد، رسما وارد کارزار شد و به خوبی ماهی خود را از آب گل آلود اغتشاش گران گرفت.

افرادی که بویی از اسلام و دموکراسی نبرده اند باز به غربی ها میدان دادند تا به وضوح و با گستاخی تمام در مورد ایران و جریانات داخلی آن، سخن بگویند و ذهن مردم خود را از بحران اقتصادی که در آن هستند دور کنند.

ما هم که همیشه از فرهنگ عظیم و کهن و زیبای ایران سخن رانده ایم و به آن بالیده ایم، وقتی می بینیم در لبنان که بارها درگیر جنگ داخلی بوده و مردم با ادیان مختلف در کنار هم زندگی می کنند، پس از انتخابات کاری خارج از عرف دموکراسی و احترام به اکثریت رخ نمی دهد، متحیر مانده ایم که این ها ایرانی نیستند یا فرهنگ ما همین است؟!؟!

به هر حال! خیلی ساده برخی از پیش برندگان سیاست های استکبار در ایران، چه خواسته و چه ناخواسته، پیروزی ای که می شد تا سال ها به آن افتخار کرد و با آن در مجامع جهانی محکم و استوار صحبت کرد را از ایران عزیز ،‏ گرفتند و کشورمان را وارد بازی ای کردند که هیچ برنده ای به جز آنان که به خون ایران تشنه اند، نداشت.

خدایا! لحظه ای این ملت را از لطف و رحمت خود محروم نفرما و به ما قدرت شکر نعمتت را بده تا دچار عذاب و بلای کفران نعمت نگردیم


[ چهارشنبه 88/3/27 ] [ 11:28 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 500722