سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سلام سال نو مبارک

حتما توجه کردید که در تمام سریال های امسال (و سال های گذشته!) «عروسی» یک پای ثابت در این سریال ها بوده است. ولی آیا به این هم توجه کردید که این عروسی ها چه طور برگزار می شن و بهتر بگم چطور دارن تبلیغ می شن؟!

در این عروسی ها (از عروسی سریال سیروس مقدم بگیر تا عروسی ده نمکی!) زن ها و مردها در عروسی در کنار هم و در محیطی صمیمی!!! به برگزاری عروسی می پردازند و البته ابراز شادی ! می کنند.

در تمامی این قسمت از سریال ها عروس خانم با چهره ای آرایش کرده و با روی خوش و خندان با تمامی مردها و نامحرم ها(اقلا در جلوی دوربین!) خوش و بش می کند و از میان شان به سمت سفره عقد می روند.

حالا برای بقیه سکانس ها، می گن آرایش خانم ها آرایش نیست و  گریمه ولی عروس رو هم گریم می کنید؟! زن هایی که در عروسی هستند هم بدون آرایش تشریف میارن دیگه؟ کارگردان هالو می باشد یا مردم را اینطور فرض می کند؟! چرا به این سادی شرم و حیا و حرمت ها را از بین می برید؟

این صحنه ها و فیلم ها تبلیغ برگزاری عروسی به صورت مختلط نیست؟ آیا عادی سازی این عروسی ها با بودجه بیت المال مسلمین قابل توجیه است؟

کاری ندارم در فلان شهر یا فلان منطقه این مراسم ها عادی است؛ عادی سازی و تبلیغ آن از رسانه ملی درست است؟ در این دانشگاه عمومی اسلام تبلیغ می شود یا ...؟!

پانوشت:

از آقای ده نمکی اصلا توقع نداشتم. هر چه باشد او هم سینمایی شده است!!! خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه انشاالله


[ دوشنبه 89/1/16 ] [ 7:51 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 501399