• وبلاگ : يك
  • يادداشت : حضرت آيت الله بهجت با وزير كشور ديدار كرد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    شبهاي قدر نزديكه...

    خيلي التماس دعا واسه خيلي ها...

    واسه ظهور مولامون...

    واسه كشورمون...

    واسه بيمارها...

    واسه مسئولان كشور...

    فقط همين... : التماس دعا

    پاسخ

    اللهم عجل لوليک الفرج
    + داوود! 

    با سلام خدمت جناب آقاي هاشمي زاده...

    با مسئلت قبولي طاعات و عبادات شما در اين ماه مبارك از درگاه حضرت باري و سپاسگذاري براي خواندن و پاسخ گويي به نظرات خود، لازم دانستم چندنكته را در ادامه براي كمك به خود و شما بياورم:

    1-در باره بند3 و پاسخ شما : توصيه كرده ايد كه اين بند دوباره خوانده شود زيرا كه من فراموش كرده ام كه آقاي كردان خود وزير كشور است!!

    جناب هاشمي زاده هنگامي كه نوشته شما را خواندم بسيار شگفت زده شدم. من خود به روشني مي دانم كه آقاي كردان وزير كشور است! استفاده از «وزير كشور» و «آقاي كردان»در آن متن اشاره به دو فرد متفاوت نيست بلكه اشاره به دو جايگاه متفاوت است. زيرا كه در خبر آمده است وزير كشور با آيت الله بهجت ديدار كرده است. اما هنگامي كه من از آقاي كردان استفاده كرده ام منظورم كردان پيش از وزارت است چرا كه ايشان پيش از وزارت نيز عهده دار مناصب مديريتي با جايگاه و مدرك دكترا بوده اند.

    از اينكه در پاسخ مرا به ندانستن متهم كرده ايد هيچ آزرده نشدم زيرا كه انسان «جهول» است و من بيش از همه. اما از اينكه شما در دريافت منظور من چنين به بيراه رفته ايد و توصيه به دوباره خواني كرده ايد به راستي شگفت زده شدم. اگر شما كمي در زبان و ادبيات فارسي غور كرده بوديد ويا در فلسفه ومنطق به مفاهيمي چون

    "Subjet" و "" توجه مي کرديد تفاوت بين"وزير کشور " و "آقاي کردان" را در ميافتيد.

    2-درباره بند4: نا آگاهي شما از آنچه در گذشته اتفاق افتاده و بر چسب منافق به آگاهان زدن ، به خود سانسوري و خود بايکوتي منجر مي شود که بايد ديد اين به نفع چه کساني است.

    3-در باره بند 5: شما آرزوي مرگ براي گروهي از انسان ها کرده بوديد و همان طور که حدس مي زدم و درست در آمد شما آنان را از جرگه مومنين خارج کرده ايد و اين عمل خود را به گفته امام مستند کرده ايد.

    بايد به اطلاع شما برسانم که در گذشته و در قرون نخستين (تا قرن پنجم) مسلمانان در خارج کرد ديگران از دين و شريعت حساسيت بالايي داشتند و بر سر مسائلي بسيار مهم تر و بنيادي تر (مانند امامت، علم امام، عصمت امام، صفات خداوند، ويژگي هاي پيامبر و... ) از اسلام و ايمان خارج نمي شدند. در گذشته گويا آستانه تحمل مسلماناني که به پيامبر و ائمه هدي (ع) نزديک تر بوده اند بالاتر و آمادگي براي نظرات متفاوت بيشتر بود. اما امروزه با وجود اين همه عبرت و پيشرفت گويا تحمل کمتر است.

    درباره ولايت فقيه بحث بسيار مفصل و دامنه دار است. شما گويا اين مسائل را بديهي پنداشته ايد . اگر مجال بيشتري بود و باب بحث باز آنگاه (هاتوا برهانکم ان کنتم صادقين) راهگشاي من و شما بود.

    در ضمن فراموش نفرماييد که گفته امام خميني در هر مسئله اي حجت و ميثاق مسلماني نيست. از اين که دين و ايمان خود را با هرچيز و هر که درآميزيد به خداوند بزرگ پناه ببريد و ببرم.

    4-درباره بند 6: شما نيز حتما وجود ارتباط بين خبر و عنوان را مي پذيريد. خبر و تيتر انتخابي شما به راستي ربطي به هم ندارند. شما براي وجود اين ارتباط به کامنت ها اشاره کرده ايد!! در کجا و با چه منطقي ارتباط امور با نظر پيام گذارندگان سنجيده مي شود!؟آيا "اکثرهم لا يعلمون" را نشنيده ايد؟

    5-اشاره اي به غلط املايي کرده بويد که فکر مي کنم منظورتان ماجراي "داوود" باشد. جناب هاشمي زاده باز هم نا آگاهي شما از زبان و ادب فارسي مسئله ساز شده است! ايراد من به شما املايي نبود! من به مسئله تاريخي و ريشه اي "داود" و "داوود" در زبان و فرهنگ اشاره داشتم که همان طور که حدس زده بودم شما از اين مسئله آگاه نيستيد.

    6- جناب هاشمي زاده عمده مسائلي که منجر به کج فهمي و بروز مشکل در حيطه انديشه مي شود، نا آگاهي به زبان و ادبيات، منطق و تاريخ است. ان شاءالله که همه ما در بهبود ضعف هاي خود کوشا باشيم و من الله توفيق.

    7-در پايان التماس دعا در اين ماه مبارک را دارم و اميد آن که روي ملال در نکشيد.

    + حسين 

    علي آقا سلام

    نماز و روزه هات قبول حضرت حق

    بند 5 پاسخت به داوود خيلي محكم و عالي بود ولي به نظرم بند 3 رو خوب جواب ندادي.

    به نظرم بالاخره بايد برخي از اشتباهات رو پذيرفت. ما و امثال ما كه معصوم نيستند.

    التماس دعا

    باز هم همه راه ها به خدا ختم ميشود...

    خدا مخلصيم...

    پاسخ

    صد در صد!

    سلام عليكم.
    بايد كار كرد؛ كه خداوند سرنوشت ما رو چيز ديگري رقم نزند. پرچم تهليل را در كشورمان كاشتند، تا اين‏كه ما چه كنيم. بايد ديد آيا عمل كردن ما مطابق توحيد هست يا نه؟ يا اين‏كه پرچم توحيد را باز برخواهند داشت؟! يا...؟!

    وزارت پفک!

    پاسخ

    عليکم السلام! چقدر نااميدانه و جبري حرف مي زني! چه کسي پرچم را زد يا چه کسي بر خواهد داشت؟! خب اين کار فقط توسط مردم و خواسته آن ها ممکن است. بايد به فکر تربيت و هدايت مردم بود ان شاالله
    + داوود! 

    با سلام...

    1-وزير محترم كشور پس از ماجراي جعلي بودن مدرك دكتراي ايشان كه به دانشگاه آكسفورد منصوب كرده بودند بايد هم چنين ديدارهايي انجام دهند! ايشان همچنين به ديدار ديگر مراجع و آيات اعظام رفتند و مي روند و شايد خواهند رفت.

    2-اين هم يكي ديگر از بركات دوران آقاي احمدي نژاد است كه مسئولين كشور به جاي انجام وظايف خود و رايزني با صاحب نظران امور به ديدار آيات اعظام مشغولند.

    3-شايسته مي بود كه جناب وزير كشور يا آيت الله بهجت درباره حقوق و مزايايي كه تاكنون آقاي كردان به نام مدرك دكترا از خزانه بيت المال مسلمين دريافت داشته اند سخني ايراد مي فرمودند تا مشتي بر دهان دشمكنان زده باشند.

    4-به مناسبت ماه مبارك رمضان و نامي كه از آيت الله بهجت آورديد يادآوري نكاتي را لازم دانستم: در طول چند سال گذشته در پي رويت هلال ماه رمضان و شوال(عيد سعيد فطر) جناب آيت الله بهجت پيش از اعلام رويت هلال ماه توسط آقاي خامنه اي ،اعلام رويت نمودند كه موجب هتك حرمت بيت شريف ايشان توسط عده اي و كشيدن خط و نشان توسط مسئولين و روزنامه هاي ولايي براي آيت الله بهجت شده بود.

    5- در باره تيتر «مرگ بر ضد ولايت فقيه» بايد عرض كنم كه نفرين و طلب مرگ كردن براي بخشي از مومنين(البته اگر شما آنان را از جمع مومنين اخراج نكرده باشيد.)و انسان ها امري است ناپسند و البته راحت.

    6-هر چه خبري را كه از خبرگزاري هاي ديگر به دست آورده ايد و در وبلاگ خود قرار داده ايد را خواندم نتوانستم ربطي با نام و عنواني كه شما آورده ايد دريابم. گمانم كه منظورتان يكي از موارد زير است:

    الف) وزير كشور ضد ولايت فقيه است.

    ب) آيت الله بهجت ضد ولايت فقيه است.

    پ)خبرنگار ضد ولايت فقيه است.

    ت)ولي فقيه ضد ولايت فقيه است.

    ث)پرتقال فروش ضد ولايت فقيه است.

    پاسخ

    عليکم السلام دوست خوب من! درمورد نظرت به ترتيب شماره اي که زدي صحبت مي کنيم: اولي اش که هيچّي! در مورد دومي اش بايد بگم که اين ديدار جاي ديدار ديگري را نمي گيرد بلکه بر بقيه ديدار ها اضافه شده است. نکند ديدارهاي چندين ساعته رئيس جمهور با منتقدان و اقتصاد دانان و ... را فراموش کرده ايد؟! . 3. انگار نمي دانيد آقاي کردان خودش وزير کشور است. بخش سه را دوباره بخوانيد! 4. اين حرف ها فقط از منافقان تفرقه انگيز بر مي آيد از شما بعيد است! 5. امام(ره) فرمود ولايت فقيه ادامه ولايت انبيا است و کسي که ولايت پبامبر(ص) را ندارد، آيا اصلا داخل مومنين شده که من خارجش کنم؟! اصلا من که هستم که بخواهم کسي را داخل يا خارج کنم؟! 6. منظور بنده کاملا مشخص و واضح است به طوري که در بقيه کامنت ها هم دوست ها طبق آن اظهار نظر کرده اند ولي بايد ديد هر کس به کدام تفسير آن را مي پذيرد. به قول معروف:.... اگر دوباره غلط املايي نمي گيريد مي گم که: ممنونم آقا داوود.
    اول....
    سلام
    آخي که يه وقتايي دادن شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه چه مي چسبه
    دل ادم رو خنک مي کنه
    خدا رهبر عزيزمون و مراجع بزرگواري مثلآيت الله بهجت که حقيقتا نور الهي هستند در ميان ما را حفظ کناااد
    موفق باشيد
    همين!
    پاسخ

    سلام! قطعا ايشان از مواهب الهي به امت اسلام هستند؛ اگر بدانيم!