• وبلاگ : يك
  • يادداشت : حضرت آيت الله بهجت با وزير كشور ديدار كرد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داوود! 

    با سلام...

    1-وزير محترم كشور پس از ماجراي جعلي بودن مدرك دكتراي ايشان كه به دانشگاه آكسفورد منصوب كرده بودند بايد هم چنين ديدارهايي انجام دهند! ايشان همچنين به ديدار ديگر مراجع و آيات اعظام رفتند و مي روند و شايد خواهند رفت.

    2-اين هم يكي ديگر از بركات دوران آقاي احمدي نژاد است كه مسئولين كشور به جاي انجام وظايف خود و رايزني با صاحب نظران امور به ديدار آيات اعظام مشغولند.

    3-شايسته مي بود كه جناب وزير كشور يا آيت الله بهجت درباره حقوق و مزايايي كه تاكنون آقاي كردان به نام مدرك دكترا از خزانه بيت المال مسلمين دريافت داشته اند سخني ايراد مي فرمودند تا مشتي بر دهان دشمكنان زده باشند.

    4-به مناسبت ماه مبارك رمضان و نامي كه از آيت الله بهجت آورديد يادآوري نكاتي را لازم دانستم: در طول چند سال گذشته در پي رويت هلال ماه رمضان و شوال(عيد سعيد فطر) جناب آيت الله بهجت پيش از اعلام رويت هلال ماه توسط آقاي خامنه اي ،اعلام رويت نمودند كه موجب هتك حرمت بيت شريف ايشان توسط عده اي و كشيدن خط و نشان توسط مسئولين و روزنامه هاي ولايي براي آيت الله بهجت شده بود.

    5- در باره تيتر «مرگ بر ضد ولايت فقيه» بايد عرض كنم كه نفرين و طلب مرگ كردن براي بخشي از مومنين(البته اگر شما آنان را از جمع مومنين اخراج نكرده باشيد.)و انسان ها امري است ناپسند و البته راحت.

    6-هر چه خبري را كه از خبرگزاري هاي ديگر به دست آورده ايد و در وبلاگ خود قرار داده ايد را خواندم نتوانستم ربطي با نام و عنواني كه شما آورده ايد دريابم. گمانم كه منظورتان يكي از موارد زير است:

    الف) وزير كشور ضد ولايت فقيه است.

    ب) آيت الله بهجت ضد ولايت فقيه است.

    پ)خبرنگار ضد ولايت فقيه است.

    ت)ولي فقيه ضد ولايت فقيه است.

    ث)پرتقال فروش ضد ولايت فقيه است.

    پاسخ

    عليکم السلام دوست خوب من! درمورد نظرت به ترتيب شماره اي که زدي صحبت مي کنيم: اولي اش که هيچّي! در مورد دومي اش بايد بگم که اين ديدار جاي ديدار ديگري را نمي گيرد بلکه بر بقيه ديدار ها اضافه شده است. نکند ديدارهاي چندين ساعته رئيس جمهور با منتقدان و اقتصاد دانان و ... را فراموش کرده ايد؟! . 3. انگار نمي دانيد آقاي کردان خودش وزير کشور است. بخش سه را دوباره بخوانيد! 4. اين حرف ها فقط از منافقان تفرقه انگيز بر مي آيد از شما بعيد است! 5. امام(ره) فرمود ولايت فقيه ادامه ولايت انبيا است و کسي که ولايت پبامبر(ص) را ندارد، آيا اصلا داخل مومنين شده که من خارجش کنم؟! اصلا من که هستم که بخواهم کسي را داخل يا خارج کنم؟! 6. منظور بنده کاملا مشخص و واضح است به طوري که در بقيه کامنت ها هم دوست ها طبق آن اظهار نظر کرده اند ولي بايد ديد هر کس به کدام تفسير آن را مي پذيرد. به قول معروف:.... اگر دوباره غلط املايي نمي گيريد مي گم که: ممنونم آقا داوود.