• وبلاگ : يك
  • يادداشت : اعمال شب قدس!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داوود! 
    با سلام خدمت جناب آقاي هاشمي زاده...
    1-فرموديد (يا فرموده اند) که "سالک بايد شعارهاي راهپمايي را مرور کند و در صورت توفيق چند شعار آبدار بسازد"
    چرا از شعور خبري نيست و از شعار آري!؟ آري هنگامي که از مفاتيح القدس(بر سياق مفاتيح الجنان) الهام بگيريد-هر چند که وجود ندارد- به شعار مي رسيد و نه به شعور و انديشه و آگاهي. بايد در باره اسرائيل و گذشته آن و اکنون آن آگاهي به دست آورد و انديشيد.
    2-اشاره اي به تفاوت مسجدالقصي و مسجدالصخره کرديد و از تصويري نيز بهره برده ايد. اينکه اين تصوير و اين نوشته ها چه استناد محکمي است!! بماند( البته من ادعايي درباره ي وجود اين تفاوت و مکان آن ها ندارم و از شما مي پذيرم.) اما اينکه شرکت در راهپيمايي را به دانستن اين موضوع منوط کرده ايد ديگر قابل درک و توجيه نيست. شرکت در راهپيمايي و اعتراض به اسرائيل به خاطر کشتار مردم بي دفاع و تجاوز است نه به خاطر مسجد.
    3-نام چند شرکت و مارک را برده ايد و دعوت به تحريم -حتي چند ساعته- آنها کرده ايد. فکر مي کنم منظورتان اين باشد که اين شرکت ها و محصولات اسرائيلي هستند و يا به اسرائيل مربوط. آري پيشنهاد خوبي کرديد. اما بايد بدانيد که اين زماني اين گونه پيشنهاد ها مي تواند تاثير گذار باشد که ما با اسرائيل روابط تجاري رسمي و خيلي مهم داشته باشيم تا تحريم هاي مردمي بر روي اقتصاد اسرائيل اثرگذار و قابل احساس باشد.
    4-در حالي که دولتمردان محترم نهم در حال ايجاد رابطه با اسرائيل هستند شما به راهپيمايي و تحريم ها اميدوار و داعي!
    5-از اينکه همواره من و نظرات مرا تحمل مي کنيد سپاسگذارم.
    التماس دعا...
    پاسخ

    سلام جناب "داوود!" اين بار از شماره آخري شروع مي کنم!: 5.اختيار داريد! اين ظيفه ماست که به سخنان شما نظري يا واکنشي نشان دهيم!4.منظورتون از دولتمردان نهم چه کساني است؟ آيا منظورت همان دولتي است که منکر هولوکاست شد و رسماً اعلام کرد اسراييل بايد از بين برود و دائما در سازمان ملل و بقيه کشورها در حال افشاگري و دلسوزي براي مردم فلسطين است،باشد؟! اگر منظورتان هم مشايي است، او که بعد از نمازجمعه رهبري گفت غلط کردم و رهبري دستور دادند بحث درباره او را ادامه ندهيم و من هم هيچ نمي گويم. 3. دعوت به تحريم چندساعته نيست اين حداقل است و مقدمه مي تواند باشد براي ادامه اين تحريم در طول سال.البته در متن تلاش کرده ام به نوع جديدي با تاسي به راهپيمايي قدس تبليغ تحريم کنم. بعد، ما اسراييل را ملت و کشور نمي دانيم و روابط سياسي و اقتصادي و هر چيز ديگر در هر سطح و اندازه اي باشد به حکم مرجعيت و عقل، حرام است. 2. شنيدن کي بود مانند ديدن؟! اين عکسشه و اين قضيه از طرف خبرنگاراني که به آن جا رفت و آمد دارند افشاگري شده است و از طرف گروه هاي ضداسراييلي اروپا تبليغ شده است. من اين را به آن منوط نکرده ام. بلکه گفته ام اين چيز ساده رو نمي دوني. هنوز نمي دوني بايد چي آزاد بشه اون وقت مي خواي شعارهم بدي؟! خب اين عجيبه و البته اين جزيي اطلاعات افراد براي شرکت در راهپيمايي است. 1. بنده اين که نوشته ايد:فرموديد (يا فرموده اند) را توهين به خود مي دانم و براي اعتراض به اين بند پاسخ نخواهم داد. من از روي خواست و نظر و ايدئولوژي خودم مي نويسم.