• وبلاگ : يك
  • يادداشت : گلشيفته با ما چه كرد؟!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    سلام دوست عزيز

    من نه مي خواهم كسي را محكوم كنم و نه كسي را تاييد اما آنچه كه گفتيد ممكن است درست باشد كساني از روي كنجكاوي دنبال عكس هاي خانم فراهاني بگرددند .

    از نظر من هيچ ايرادي ندارد اول از اينكه اگر كسي اين نوع پوشش را بر نمي تابد بهتر است كه آن را نگاه نكند و اگر هم نگاه كردن را عادي بشمارد پس مشكلي نيست.

    به قول خودتان با اين كار كساني كه از اينترنت با تعبير شما مذهبي استفاده مي كنند از راه به در مي شوند مي خواهم بدانم آيا ايمان شما به حدي ضعيف است كه يك عكس مي تواند آن را بلغزاند . اين حرف شما هم مثل حرف هاي حكومت جمهوري اسلامي شد كه مي ريزند به خيابان ها تا اگر كسي لباسي رنگي بپوشد يا چند تار مويش بيرون باشد بگيرند چون اينها امنيت جامعه را به هم مي ريزند اين چه حكومتي است كه با اينها به خطر مي افتد .

    من پيشنهاد مي كنم به جاي اين حرف ها سعي كنيد به آن اندازه در اعتقاداتات قوي باشيد كه ديدن زن چه با پوشش چه بدون پوشش شما را تحريك نكند چرا كه انسان مومن كسي است كه خود را در بين كناه پاك نگه دارد و گرنه همه پاك هستند زماني كه ابزار گناه نباشد .

    در پايان چون ممكن است من نتوانم دوباره به سايت شما بيايم (چون لينك اينجا را در بالاترين ديدم) اگر خواستيد جوابي برايم بدهيد لطفا خبرش را از طريق ايميل به من بدهيد تا بيايم هم سايت شما را و هم جوابتان را ببينم .

    پاسخ

    سلام! چه عجب از اين ورا ! /بحث ما اين نيست که کسي بر مي تابد يا نمي تابد بلکه بايد به بهترين نظر رسيد و آن را عمل کرد. مثل اينکه کسي بگويد من از اين تفنگ استفاده مي کنم و شليک مي کنم، اگر کسي دوست ندارد، استفاده نکند!!! در صورتي که اين حرف، با توجه به زندگي اجتماعي و به هم پيوسته انسان ها از اساس غلط است./قرار نيست کسي با ديدن يک عکس منحرف شود بلکه اين، شروع يک انحراف بزرگ با ابعاد گسترده در سطح جامعه است/اي کاش بحث امنيت اجتماعي را وسط نمي کشيديد چون آن بحث مفصلي مي طلبد ولي خب ... کسي با بسياري از رنگهاي لباسها که جلف و زننده نيست، مشکلي ندارد ولي براي زن جز واحبات است که موي خود و بدن خود را بپوشاند. البته هم کار فرهنگي لازم است هم فيزيکي اگر هم در کار فيزيکي بدرفتاري يا خشونتي اتفاق مي افتد، مقصر مجري حکم است نه حکم و صد البته براي از بين بردن آن اشتباه هم، بايد تلاش کرد و برنامه ريزي نمود./ اعتقاد بايد قوي باشد ولي کدام عقل سليم اين اجازه را مي دهد که حتي با دين کامل، به سمت گناه برويم؟ مثل اين است که ماشين ايمني بخريم و کمربند ايمني ببنديم و ايربگ(کيسه هوا) هم داشته باشيم و بعد بگوييم حالا مي ريم مي زنيم به در و ديوار!!! اين عاقلانه است؟! حضرت يوسف با تمام مقام پيامبري اش از دست زليخا به خود و ايمان و اعتقاد و دينش اعتماد نکرد بلکه به خدا پناه برد پس چطور ما به ايمان کج و ناقص خودمان دلمان خوش کنيم؟!!!! باز هم به ما سر بزن آقا داود!