• وبلاگ : يك
  • يادداشت : ' كليد اسرار ' ما كجاست؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داوود! 

    با سلام خدمت جناب آقاي هاشمي زاده...
    در ابتدا پوزش مي خواهم که نوشته من هيچ ربطي به نوشته جديد شما ندارد اما از آنجا که گمان مي برم به صفحه يادداشت نوشته متاخر خود بيشتر واکنش دهيد يادداشتم را در اين صفحه مي نويسم.
    من پيش از اين براي نوشته شما درباره گلشيفته فراهاني دو بار در زمان هاي مختلف نظر (کامنت) نوشتم. و هر بار بررسي کردم که آيا نظرم ثبت شده است يا نه.
    و البته ثبت مي شد ودر دسترس بود. اما هنگامي که براي خواندن پاسخ شما به صفحه يادداشت ها مراجعه مي کردم مي ديدم که نظرات من حذف شده است. (گمانم که شما مرا با "داود" اشتباه گرفته بوديد حال آنکه من نظراتم را براي شما با نام "داوود!" مي نوشتم و مي نويسم)
    من در اينجا قصد انگيزه خواني و اتهام زدن به شما را ندارم و اميدوارم که مشکل به وجود آمده فني بوده باشد.البته شما مختاريد هر کار که مي خواهيد براي وبلاگ خود انجام دهيد و هرچه که دل تنگتان مي خواهد بنويسيد. حتي من به شما در برخورد با نظرات و يادداشت هاي ديگران براي نوشته هاي خود نيز حق مي دهم. اما من به لحاظ شخصي از شما انتظار ديگري داشتم و دارم.
    ان شاءالله که از اين پس نيز نوشته اي شما را بخوانم و مجالي براي بحث و آموختن از يکديگر فراهم باشد.
    التماس دعا...

    پاسخ

    سلام آقاي داود! يا داود. از توجه شما نهايت سپاس را دارم و از حقيقتا متشكرم. دليل عدم نمايش دو نظر قبلي شما، فني نيست بلكه با توجه به نوع نظرات شما، فكر مي كنم نظرات شما بايد همراه با جواب بنده در معرض ديد قرار گيرد تا خوانندگان به جمع بندي صحيحي برسند. فرصت نشده جوابي برايشان بنويسم. ان شاالله تا 12 ساعت آينده جوابي مرقوم مي شود و يه نمايش در مي آيد. شايد در اين وبلاگ به عقيده برخي ها نياز به اين كارها نباشد،‏ ولي معتقدم بايد درست كار كرد،‏ چه وبلاگي با يك بازديد چه با هزار بازديد. باز هم ممنون