• وبلاگ : يك
  • يادداشت : ' كليد اسرار ' ما كجاست؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    من اين سريال رو نگاه كردم چند بار. كار تر و تميزي نيست كه بشه اسمش رو گذاشت سريال. اما هر بار هم كه نگاهش كردم، يه تلنگري به من وارد شده و در همين حد، ازش خوشم مياد. به عنوان يه خانوم شيعه مذهب، و كسي كه حجاب رو دوست داره (هر چند چادري نيستم و موهام هم كاملا پوشيده نيست) ، بايد بگم كه اصلا حس نكردم كه به نوعي داره سني بودن رو بهم القا ميكنه. خيلي از سريالهاي بسياز زيباي خارجي هست كه خدا رو تبليغ مي كنند اما مسيحي هستند و ما ايراني ها هم خيلي دوستشون داريم.

    يعني اگه يه فيلمساز شيعه همچين موضوعاتي رو با چند تا خانوم محجبه مي ساخت، همه چيز درست ميشد؟

    هر بار كه اين سريال رو ديدم، ‏با خودم گفتم كاش ايران هم اينطوري بود. كه من با روسري، راحت كنار كسي كه روسري رو نمي پسنده، حضور مي داشتم.

    پاسخ

    سلام! همين کار که تر و تميز نيست، با استقبال خوبي مواجه شده. حالا اگر ما بياييم و کاري تر و تميز بسازيم، ببينيد چه مي شوذ! / نکته: سيل گرايش به اسلام در غرب که مطلع هستيد. سني ها با روش هاي مختلف از جمله همين فيلم ها، بيشتر اين تازه مسلمان ها را جذب مي کنند. چون اگر عقايد خود در مورد زيارت و شفاعت و خلافت بعد از رسول را بگويند، که کسي بهشان نگاهي نمي اندازد! با همين تبليغات به وجود معنويت در مذهبشان تاکيد مي کنند/ خدا که مشترک بين همه اديان است ولي همان مسيحي ها به "تثليث" اشاره اي نمي کنند تا افرادي مثل من و شما همچنان از فيلم خوشمان بيايد! / مشکل فقط اين نيست که خانوم هاش چيزي سرشون نيس! مشکل اينه که از داستان هاش معمولا چيز جالبي نداره و خيلي عاديه. در صورتي که ما داستان هايي از ائمه يا شاگردانشان و علماي خودمان داريم که صدها برابر از آن بهتر است. / همان طور که در متن گفته بودم شما هم تحت تاثير فيلم قرار گرفته ايد و ببينيد اين فيلم تازه مسلمان ها را چقدر عاشق سني ها مي کند!!!! تازه! نگه الآن حضور نداريد! اصلا مي گن و مي بينيم جامعه طوري شده که اون هايي که روسري رو نمي پسندن سختشون شده! و روسري ها راحت تر شدن!!! از اظهار نظرتون ممنونم