سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://1.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام! هنوز توهین قبلی روزنامه اعتماد ملی به ملت رو فراموش نکرده بودیم که :‏باز هم از این باغ،‏بَری رسید و باز هم مستفیض شدیم.

اعتماد ملی
برای دیدن کاریکاتور،اینجا کلیک فرمایید.

 

این کاریکاتور جدید، که از کتاب دوم ابتدایی الگوبرداری شده است، مردم به جای روباه داستان نشسته اند و با دهانی باز برای ذره ای پنیر، به کلاغ التماس می کنند. البته در مقاله مربوط به این کاریکاتور، آمده است که طرح تثبیت قیمت ها که طرح مجلس هفتم بود، با روی کار آمدن دولت نهم، حالت ویژه ای به خود گرفت و ... بعد هم کلی آسمان به ریسمان دوخته است که بگوید: همه کارخانه ها در حال ورشکستگی هستند.

تا حالا صحبت های اعتماد ملی یعنی روزنامه شیخ مهدی کروبی را خواندید حالا فقط چند جمله از رهبر انقلاب در شیراز بشنوید:

 رسانه های بیگانه در تلاش اند هر مسئله ای حتی حوادث طبیعی نظیر خشکسالی و مسائلی همچون گرانی را که در دنیا نیز عمومیت دارد به عاملی برای فشار بر ملت و مسئولان ایران تبدیل کنند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

البته فراموش نمی کنیم که وقتی قبل از انتخابات ،‏جورج بوش از اصلاح طلبان تمجید کرد و رهبر انقلاب از تمامی مخاطبان این تمجید خواست که خط خود را با دشمن مشخص کنند، هیچ حرکت و ندایی از جبهه اطلاح طلبان( من جمله اعتماد ملی) شنیده نشد.

حالا هم که رهبر ، فشار بر ملت و مسئولان به خاطر گرانی جهانی ( که از سر و روی آن کاریکاتور می بارید)،‏ را کار رسانه های بیگانه دانسته اند. پس به ما ایراد نگیرید اگر بگوییم: روزنامه بیگانه ملی!!!

پی نوشت:

فکر می کنم: این که زن و دختر ترسیم شده در کاریکاتور،‏ مویشان بیرون نیست، منظور دارد. این موضوع حتما به خاطر گرایشات مذهبی کاریکاتوریست نبوده (چون در همین شماره از اعتماد ملی، در صفحات مختلف عکس های زیادی (4 یا پنج تا) عکس خانم های بازیگر یا شاعر زن آورده شده است که  مویشان هم بیرون است) به نظر شما یعنی چی؟!؟


[ پنج شنبه 87/2/12 ] [ 6:25 عصر ] [ علی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط یک سرباز هستم، نه کمتر (که وظیفه ام فراموشم شود) و نه بیشتر (که مغرور شوم) !
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 500650